Dostawa i odbiór

  1. Termin realizacji zamówienia w sklepie Malowane Nicią, umieszczony na podsumowaniu zamówienia jest najbardziej prawdopodobnym czasem przygotowania Klientowi produktów do wysyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia jest potwierdzany przez pracownika podczas kontaktu z Klientem, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
  2. Produkty są dostarczone pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej firmą Polska Korporacja Wydawców i Dystrybutorów Dudkiewicz i S-ka Spółka Jawna, działającej na zlecenie Fed Ex, Paczkomaty InPost oraz Paczka w Ruchu.
  3. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia. Przewidywany czas dostawy to 1 dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, a w żadnym razie 30 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. Rozpoczęcie realizacji zamówienia może zostać opóźnione do momentu zaksięgowania kwoty ceny sprzedaży (i ew. kosztów przesyłki), w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności jako przedpłaty internetowej (zwykłym przelewem internetowym).
  4. W przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia Katarzyna Godzik Malowane Nicią zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o czym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.
  5. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien dokładnie sprawdzić w obecności kuriera kompletność zawartości paczki oraz stan opakowania zewnętrznego zamówionego towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Odbiorcę i kuriera.
  6. W razie jakichkolwiek nieprawidłowości związanych z dostawą przez firmę zewnętrzną Klient powinien takie informacje kierować pod numerem infolinii Sklepu Malowane Nicią.
Allegro Instagram Pinterest